keskiviikko 18. elokuuta 2010

Julia viuhahtaa suihkuun

Jälkeenpäin Julian täytyi myöntää, että Jimi oli ylittänyt itsensä ja onnistunut tarjoilussaan. Julialle tuli taas ontto olo siitä, mitä oli tapahtunut aikaisemmin päivällä. Onneksi hän oli saanut jo otettua katumuspillerin. -Mitä minun pitikään sitten tehdä sinun hyväksesi. Ansaitset kiitoksen tästä mainiosta kestityksestä.-Kuule Julia, pitäisiköhän sinun vaihtaa työpaikkaa, alat puhua jo kuin vanha tätini, joka on ikänsä ollut kirjastovirkailijana. -Älä ota sitä niin vakavasti. Se vain liittyy siihen, että pidän yllä korkeaa profiilia, koska sentään olen virastossa töissä. Itse et ole hankkinut ensimmäistäkään työpaikkaa. - No, minäkin pidän yllä jotain tasoa, Jimi sanoi hymyillen hurmaavasti. Me olemme pohjimmiltamme niin samanlaisia. Olemme mainio pari. Jimi kumartui Julian puoleen ja nuorenparin huulet kohtasivat kevyesti toisensa. -Hei, mitä tehtävää sinulla oli minulle? - Katsos olen keksinyt, että voisin alkaa muotokuvamaalariksi ja sinun pitäisi olla minulle mallina. -Ai alastonmallina, ei kuule onnistu. En halua edes taulussa paljastella itseäni kaikkien nähtäväksi. -Ai etkö, no miksi et? -Siksi, en vain halua. Ja miksi sinä haluat esitellä tyttöystäväsi alastonkuvaa yleisesti? -En minä sinua esittelisikään, olisit vain malli, höpsö. -Ai jaa, vain malli, miten niin, eikös malli ole yksi yhteen sama kuin lopputulos, jos nyt yleensä osaat maalata. Missä välissä sinä muuten olet oppinut taidemaalariksi? -Oi minä olen niin lahjakas ja ahkera, voin tehdä mitä haluan. -Näkis vaan, Julia vastusteli Jimiä, joka alkoi röyhkeästi riisua Juliaa. -Hei mitä sinä oikein teet. Minä en todellakaan ala alastonmalliksi. Kuule minä en halua tehdä mitään muuta kuin lojua sohvalla ja sulatella illallista. - No hyvä, voit maatakin sohvalla, mutta alastomana. - Hyi sinua Jimi, sinä olet mahdoton. Jimi sai kuitenkin Julian pehmenemään ehdotukselle. Julian täytyi myöntää, että ajatus poseeraamisesta alastomana kiihotti häntä. Julia antoi Jimin riisua hänet, mutta kun se oli tapahtunut, Julia riistäytyi irti Jimistä, vaikka nännit nöpöttivät jo kovina Jimin kosketuksesta. Jimi ei ollut malttanut olla puristelematta kiihkeästi Julian upeita rintoja heti saatuaan ne esiin virkapuvun kätköistä. - Hei nyt minä menen suihkuun. Päästä irti. Julia lipesi Jimin syleilystä ja häipyi pakarat pontevasti heilahdellen suihkutiloihin. Jimi tunsi "Pallivahan" tienoilla odottavaa kihelmöintiä: onpa hauska verestää vanhoja maalaustaitoja.

Ei kommentteja: