perjantai 22. heinäkuuta 2011

Lyötty yllättää

Noora kuului tulevan kotiin. Komisario Lyötty sulki selaimen ja näytön poistettuaan historian. Lyötty kipaisi eteiseen ehtiäkseen ottamaan vastaan Nooran. Tervetuliaisiksi hän suuteli Nooraa suoraan suulle.
- Oho, mistäs nyt tuulee.
- Voi rakas, olen jo odottanut sinua.
- Vai niin, miten ihmeessä kerkisit ennen kotiin kuin minä.
- Katsos olen kehittynyt töiden delegoinnissa muille.
- Kotonahan sinä oletkin jo delegoinut kaiken minulle.
- Sinä olet niin hyvä kaikessa. Vaatimaton päivällinen odottaa sinua kuitenkin. Lihapullia ja ranskalaisia.
- Jotenkin minä arvasin. No hyvä kun edes jotain.
- Niin, meidän ei tarvitse aina hienostella ruuan kanssa, laihduttaa ja karpata. Pääasia että panostamme juomiin.
- Joo, me voimme syödä roskaruokaakin ja kitata vettä aivan vapaasti vaikka joka päivä.
- Niin rakas.
- Huomenna kyllä syödään ulkona, jos tulet yhtä aikaisin kotiin.
- Selvä. Minä tulen, minä tulen. Mutta nyt minun taytyy mennä hakemaan juomat. Ne jäivät autoon. Kata pöytä.

Ei kommentteja: